MOBILITATS EDUCACIÓ SUPERIOR 2021-22

Projecte 2019-1-ES01-KA103-060396

Jobshadowing

Rakvere, Estònia

Març, 2022

Els nostres companys Juan A. Martín i Angel Lozano han partit a Rakvere a Estònia per aprendre del sistema educatiu del país i veure com treballen els nostres socis del Rakvere Ametikool. També han posat en pràctica les seves habilitats a la cuina.

MOBILITATS ALUMNAT

Calamandrana, Itàlia

Març, 2022

Les alumnes de Grau Superior de Direcció de Cuina, Maria Xumet i Stefania Castellanos varen realitzar les seves pràctiques a Itàlia amb tant d’aprofitament que na Maria s’ha quedat fent feina amb ells.

Norrköping, Suècia

Març, 2022

En Juan Manuel Blasco i Na Mevlana Zaton, estudiants de Màrqueting i Publicitat, alumnes de la nostra primera promoció d’aquest cicle a l’IES Calvià, realitzen les seves pràctiques a Suècia.

Haapsalu, Estònia

Abril, 2022

La nostra valenta alumna d’allotjaments Carmen Zaira Romero ha partit a fer les seves pràctiques a un hotel d’Estònia, un nou soci amb qui esperam col·laborar molt de temps. Ànims aventurera!

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s